ПОЛИТИКА КВАЛИТЕТА

Наша намера је да Општина Нишка Бања буде препознатљива по квалитету услуга које пружа грађанима. Циљ нам је да у потпуности задовољимо професионалне захтеве и очекивања наших грађана, као и свих оних који су упућени на Општину Нишка Бања и да при томе испуњавамо законске и друге захтеве свих заинтересованих страна.
Општина Нишка Бања опредељује се за остварење овог циља поштовањем следећих начела:
• остваривање партнерских односа и сарадње са грађанима, привредом и науком,
• захтеви грађана биће решавани у складу са позитивном законском регулативом и у складу са стандадом и другим нормативним документима,
• процес услуга које Општина пружа је подвргнут сталном унапређењу у смислу ефикасности и економичности,
• спровођење ове Политике и достизање нове организационе културе и компетентности се подржава одговарајућим програмима оспособљавања и мотивације свих запослених у општинској управи.
• преиспитивање система квалитета од стране руководства се одвија са циљем успостављања процеса побољшања за дугорочно и одрживо успешно остварење циљева и задатака општинске управе.

Нишка Бања, 21.11.2014. године

Коментари су затворени.