На 40. Међународном сајму туризма, који је одржан у Београду, нишка Туристичка организација, Град Ниш и Градска општина Нишка Бања имали су промоцију својих туристичких потенцијала којој је присуствовао и градоначелник Ниша Дарко Булатовић. У сусрету са посетиоцима и новинарима градоначелник Ниша је оценио да за туризам у Нишу долазе бољи дани.
„Штанд Ниша и представљање наших потенцијала је ове године значајније него ранијих година о чему говори и посета такође. Веома нам је значајна и посета медија јер заједничким снагама можемо много да учинимо за даљи туристички просперитет нашег града“ , рекао је Дарко Булатовић, градоначелник Ниша.
Ниш се представља својом историјом, културно историјским наслеђем које чини велико богатство града али и новим културним садржајима, пре свега фестивалма и који из године у годину постају све значајнији и посећенији. Уз културне садржаје и Нишка Бања и Аеродромом дају „ пуно разлога да верујемо да када је у питању туризам, долазе бољи дани а паралелно са тим и развој нашег града“, додао је Булатовић. .
Градоначелник Ниша упознао је присутне са улагањима у Ниш и Нишку Бању који ће допринети много већи бој туриста у град. Ради се и на побољшање туристичке структуре која треба да улепша боравак туриста у Нишу и која ће пратити раст туристичког прилива.
Драгуљ Ниша, Нишка Бања од ове године, добијањем могућноти коришћења ваучера покреће точак развоја туризма које био у замирању претходних година.
Један од приватних хотела, „Партизан“ је на лицитацији и у граду се надају да већ у првом кругу објекат добије новог власника .
„Увелико разговарамо о ширењу капацитета када је у питању Бања. Онај простор Лозног калема у Нишкој Бањи је стављен у ту сврху развоја . Ниш и држава улажу, чекамо инвеститоре, очекујемо промене у тој области, наговештава градоначелник Ниша Дарко Булатовић.
Нишки штанд обишли су министрар трговине, туризма и телекомуникација, Расим Љајић, директорка Туристичке организације Србије, Марија Лабовић као и велики број посетилаца који су уз пропагандни материјал могли да уживају и у благодетима нишког подневља – храни и пићу и онога без чега се не може у промоцији југа – музици.
Београдски сајам туризма одржан је под слоганим “Одмор те чека”. На њему је учествовало око 1.200 излагача из 55 земаља света. Сајам туризма посебно је важан за развој и промоцију туристичке понуде Србије.