Туристичка организација Србије, у оквиру својих активносрти на промоцији туризма Србије на регионалним туристичким тржиштима, а у склопу кампање „Дани Србије – Види Србију“, организовала је презентацију за туроператере и медије уз гастрономску понуду Србије у ресторану „Ллоyд“ у Темишвару.
На презентацији су се обратили представници конзулата, Туристичке организације Србије и локалне туристичке организације. Медијска кампања Туристичке организације Србије у региону веома је значајна у позиционирању Србије као летње туристичке дестинације и као таква праћена је најавом и објавама, а промо активностима румунским грађанима пресдтавило се 10 градова из Србије.
Градска општина Нишка Бања је у сарадњи са Туристичком организацијом Града Ниша представила своје културно-историјско наслеђе, могућности за здравствени, авантуристички и сеоски туризам као и разне туристичке атракције и догађаје.
Нишка Бања у кампањи „Дани Србије – Види Србију“ у Темишвару
Претходна вест: %линк
Следећа вест: %линк