ŠESTI MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA I GASTRO KULTURE „BIJELJINA-TURIST 2015“

ŠESTI MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA I GASTRO KULTURE „BIJELJINA-TURIST 2015“

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ovogodišnji šesti Sajam turizma i gastro kulture „Bijeljina-turist 2015“ održan u Etno selu „Stanišići“ u hotelu Ras ( sala Moskva ), gdje je na oko 500 metara kvadratnih svoju ponudu izložilo 129 izlagača. Najveći broj izlagača bio je iz Republike Srpske. Među izlagačima bili su prisutni i izlagači iz Srbije i Federacije BiH. Učesnici su Turističke organizacije, Turističke agencije, hotelijeri, privredni subjetki čija je djelatnost vezana za ugostiteljstvo i turizam, proizvođači zdrave hrane, udruženja koja su predstavila gastro ponudu svojih lokalnih zajednica ili promovisali svoje manifestacije. Svoju bogatu ponudu predstavili su i udruženja i pojedinci koji se bave izradom rukotvorina.
Prvog dana sajma ispred organizatora pozdravnu reč uputio je Jovan Ljubojević, direktor Turističke organizacije Bijeljina, dok je Sajam ispred gradske uprave Grada Bijeljina svečano otvorio Mile Pejčić, Načelnik odjeljenja za privredu i poljoprivredu. Sajam je otvoren uz kulturno-umjetnički program Hora „Sveti Đorđe“. Drugog dana sajma održana je prezentacija gastro kulture. Svoju gastro ponudu predstavili su hoteli, restorani i udruženja- proizvođači zdrave hrane.
Gradska opstina Niška Banja je predstavila svoje kulturno-istorijsko nasleđe, nosioca zdravstvenog turizma Institut za lečenje i rehabilitaciju „Niška Banja“, mogućnosti za avanturistički turizam i seoski turizam kao i razne turističke atrakcije i događaje.
Predsednik Opstine Niška Banja, Zoran Vidanović i predsednik Skupstine Mr Saša Jovanović obavili su razgovore sa direktorkom Turističke ogranizacije Republike Srpske, Nadom Jovanović i direktorom Turističke organizacije Bijeljine, Jovanom Ljubojevićem, u vezi uspostavljanja saradnje na realizaciji programa od obostranog interesa a sa zajedničkim ciljem obogaćenja i unapređenja turističke ponude.
Saradnja će se odvijati kroz razmenu informacija o programima i aktivnostima, izradu konkretnih promotivnih materijala koji u najboljem svetlu i saglasno visokim standardima poslovanja prezentuju turističku ponudu i proizvode, planiranje i realizaciju zajedničkih promotivnih nastupa na sajmovima u zemlji i inostranstvu, zajedničko učešće u domaćim i inostranim projektima koji će imati delotvorne efekte na dalji razvoj turizma.