Očekuje se procvat turizma u Nišu i Niškoj Banji

Očekuje se procvat turizma u Nišu i Niškoj Banji

Na 40. Međunarodnom sajmu turizma, koji je održan u Beogradu,  niška Turistička organizacija, Grad Niš i Gradska opština Niška Banja imali su  promociju svojih turističkih potencijala kojoj je prisustvovao i gradonačelnik Niša Darko Bulatović. U susretu sa posetiocima i novinarima gradonačelnik Niša  je ocenio da za turizam u Nišu dolaze bolji dani.

„Štand Niša i predstavljanje naših potencijala je ove godine značajnije nego ranijih godina o čemu govori i poseta takođe. Veoma nam je značajna i poseta medija jer zajedničkim snagama možemo mnogo da učinimo za dalji turistički prosperitet našeg grada“ , rekao je Darko Bulatović, gradonačelnik Niša.

Niš se predstavlja svojom istorijom, kulturno istorijskim nasleđem koje čini veliko bogatstvo grada ali i novim kulturnim sadržajima, pre svega  festivalma i koji iz godine u godinu postaju sve značajniji i posećeniji. Uz kulturne sadržaje i  Niška Banja i Aerodromom daju „ puno razloga da verujemo da kada je u pitanju turizam, dolaze bolji dani a paralelno sa tim i razvoj našeg grada“, dodao je Bulatović. .

Gradonačelnik Niša upoznao je prisutne sa ulaganjima u Niš i Nišku Banju koji će doprineti mnogo veći boj turista u grad. Radi se i na poboljšanje turističke strukture koja treba da ulepša boravak turista u Nišu i koja će pratiti  rast turističkog priliva.

Dragulj  Niša, Niška Banja od ove godine, dobijanjem mogućnoti korišćenja vaučera  pokreće točak razvoja turizma koje bio u zamiranju prethodnih godina.

Jedan od privatnih hotela, „Partizan“ je na licitaciji i u gradu se nadaju da već u prvom krugu objekat dobije novog vlasnika .

„Uveliko razgovaramo o širenju kapaciteta kada je u pitanju Banja. Onaj prostor Loznog kalema u Niškoj Banji je stavljen u tu svrhu razvoja . Niš i država ulažu, čekamo investitore, očekujemo promene u toj oblasti, nagoveštava gradonačelnik Niša Darko Bulatović.

Niški štand obišli su ministrar trgovine, turizma i telekomunikacija, Rasim Ljajić, direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović kao i veliki broj posetilaca koji su uz propagandni materijal mogli da uživaju i u blagodetima niškog podnevlja – hrani i piću i onoga bez čega se ne može u promociji juga – muzici.

Beogradski sajam turizma održan je pod sloganim “Odmor te čeka”. Na njemu  je učestvovalo oko 1.200 izlagača iz 55 zemalja sveta. Sajam turizma posebno je važan za razvoj i promociju turističke ponude Srbije.

28166536_1774307912876485_952003746498208567_n 28058640_1773727466267863_932644046876408839_n

28058496_1774307869543156_1901049710768675291_n 28056837_1773801489593794_3213379467547977069_n

28056229_1773801569593786_7836115653322278113_n 28378065_1773727349601208_932477791871164399_n