Turistička organizacija Srbije, u okviru svojih aktivnosrti na promociji turizma Srbije na regionalnim turističkim tržištima, a u sklopu kampanje „Dani Srbije – Vidi Srbiju“, organizovala je prezentaciju za turoperatere i medije uz gastronomsku ponudu Srbije u restoranu „Lloyd“ u Temišvaru.
Na prezentaciji su se obratili predstavnici konzulata, Turističke organizacije Srbije i lokalne turističke organizacije. Medijska kampanja Turističke organizacije Srbije u regionu veoma je značajna u pozicioniranju Srbije kao letnje turističke destinacije i kao takva praćena je najavom i objavama, a promo aktivnostima rumunskim građanima presdtavilo se 10 gradova iz Srbije.
Gradska opština Niška Banja je u saradnji sa Turističkom organizacijom Grada Niša predstavila svoje kulturno-istorijsko nasleđe, mogućnosti za zdravstveni, avanturistički i seoski turizam kao i razne turističke atrakcije i događaje.
Niška Banja u kampanji „Dani Srbije – Vidi Srbiju“ u Temišvaru
Prethodna vest: Četvrti duhovni sabor u Rautovu – „RAUTOVANjE 2017“
Sledeća vest: Počelo sređivanje sportskih terena Vrtop u Niškoj Banji