Meštani opštine Niška Banja, ali i sva druga lica sa prebivalištem na području grada Niša moći će ubuduće da dođu do novih ličnih dokumenata i u odeljenju PU Niš u Niškoj Banji. Nakon privremenog izmeštanja, ponovo je otvoren šalter za izdavanje ličnih karata i pasoša u odeljenju Policijske uprave u zgradi Gradske opštine Niška Banja.
Portparol Policijske uprave Niš Lidija Pavlović izjavila je da će građani moći da zamene lična dokumenta bez prethodnog zakazivanja.
“Za razliku od drugih mesta u gradu na kojima se izdaju lična dokumenta uz prethodno zakazivanje, u Niškoj Banji to nije potrebno, već je neophodno da građani dođu na šalter sa prethodno pribavljenom neophodnom dokumentacijom i uplatama. Šalter za izdavanje ličnih dokumenata biće otvoren svakog radnog dana od 7.30 do 15.30”, naglasila je Pavlović.
Ona je objasnila da u proteklom periodu lična dokumenta nisu mogla da se dobiju u Odeljenju u Niškoj Banji zbog organizacionih problema i zbog toga što je jedan broj zaposlenih morao da bude prebačen u Mesnu kancelariju “Filip Klajić”, kako bi bile smanjene gužve i redovi u toj kancelariji.
Predsednik Gradske opštine Niška Banja Zoran Vidanović istakao je da ponovno otvaranje šaltera za izdavanje ličnih dokumenata u odeljenju Policijske uprave u Niškoj Banji predstavlja nastavak dobre saradnje ove opštine sa Policijskom upravom u Nišu.”Izuzetno smo zahvalni PU Niš što je prepoznala interese i potrebe meštana banjske opštine u oblasti koju zovemo javnim servisom. Verujem da će sledeći korak biti otvaranje policijske stanice. To je interes opštine Niška Banja, a za to postoje svi kadrovski i tehnički uslovi”, rekao je Vidanović i podsetio da je GO Niška Banja učestvovala u opremanju prostora u kome je smešten šalter za izdavanje ličnih dokumenta.
Predstavnici PU Niš najavili su ovom prilikom da će u narednom periodu Odeljenje u Niškoj Banji prerasti u Policijsku stanicu, što će doprineti većoj bezbednosti građana na čitavom području opštine.
Portparol Policijske uprave Niš Lidija Pavlović izjavila je da će građani moći da zamene lična dokumenta bez prethodnog zakazivanja.
“Za razliku od drugih mesta u gradu na kojima se izdaju lična dokumenta uz prethodno zakazivanje, u Niškoj Banji to nije potrebno, već je neophodno da građani dođu na šalter sa prethodno pribavljenom neophodnom dokumentacijom i uplatama. Šalter za izdavanje ličnih dokumenata biće otvoren svakog radnog dana od 7.30 do 15.30”, naglasila je Pavlović.
Ona je objasnila da u proteklom periodu lična dokumenta nisu mogla da se dobiju u Odeljenju u Niškoj Banji zbog organizacionih problema i zbog toga što je jedan broj zaposlenih morao da bude prebačen u Mesnu kancelariju “Filip Klajić”, kako bi bile smanjene gužve i redovi u toj kancelariji.
Predsednik Gradske opštine Niška Banja Zoran Vidanović istakao je da ponovno otvaranje šaltera za izdavanje ličnih dokumenata u odeljenju Policijske uprave u Niškoj Banji predstavlja nastavak dobre saradnje ove opštine sa Policijskom upravom u Nišu.”Izuzetno smo zahvalni PU Niš što je prepoznala interese i potrebe meštana banjske opštine u oblasti koju zovemo javnim servisom. Verujem da će sledeći korak biti otvaranje policijske stanice. To je interes opštine Niška Banja, a za to postoje svi kadrovski i tehnički uslovi”, rekao je Vidanović i podsetio da je GO Niška Banja učestvovala u opremanju prostora u kome je smešten šalter za izdavanje ličnih dokumenta.
Predstavnici PU Niš najavili su ovom prilikom da će u narednom periodu Odeljenje u Niškoj Banji prerasti u Policijsku stanicu, što će doprineti većoj bezbednosti građana na čitavom području opštine.
Komentari su zatvoreni.