Na 40. Međunarodnom sajmu turizma, koji je održan u Beogradu, niška Turistička organizacija, Grad Niš i Gradska opština Niška Banja imali su promociju svojih turističkih potencijala kojoj je prisustvovao i gradonačelnik Niša Darko Bulatović. U susretu sa posetiocima i novinarima gradonačelnik Niša je ocenio da za turizam u Nišu dolaze bolji dani.
„Štand Niša i predstavljanje naših potencijala je ove godine značajnije nego ranijih godina o čemu govori i poseta takođe. Veoma nam je značajna i poseta medija jer zajedničkim snagama možemo mnogo da učinimo za dalji turistički prosperitet našeg grada“ , rekao je Darko Bulatović, gradonačelnik Niša.
Niš se predstavlja svojom istorijom, kulturno istorijskim nasleđem koje čini veliko bogatstvo grada ali i novim kulturnim sadržajima, pre svega festivalma i koji iz godine u godinu postaju sve značajniji i posećeniji. Uz kulturne sadržaje i Niška Banja i Aerodromom daju „ puno razloga da verujemo da kada je u pitanju turizam, dolaze bolji dani a paralelno sa tim i razvoj našeg grada“, dodao je Bulatović. .
Gradonačelnik Niša upoznao je prisutne sa ulaganjima u Niš i Nišku Banju koji će doprineti mnogo veći boj turista u grad. Radi se i na poboljšanje turističke strukture koja treba da ulepša boravak turista u Nišu i koja će pratiti rast turističkog priliva.
Dragulj Niša, Niška Banja od ove godine, dobijanjem mogućnoti korišćenja vaučera pokreće točak razvoja turizma koje bio u zamiranju prethodnih godina.
Jedan od privatnih hotela, „Partizan“ je na licitaciji i u gradu se nadaju da već u prvom krugu objekat dobije novog vlasnika .
„Uveliko razgovaramo o širenju kapaciteta kada je u pitanju Banja. Onaj prostor Loznog kalema u Niškoj Banji je stavljen u tu svrhu razvoja . Niš i država ulažu, čekamo investitore, očekujemo promene u toj oblasti, nagoveštava gradonačelnik Niša Darko Bulatović.
Niški štand obišli su ministrar trgovine, turizma i telekomunikacija, Rasim Ljajić, direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović kao i veliki broj posetilaca koji su uz propagandni materijal mogli da uživaju i u blagodetima niškog podnevlja – hrani i piću i onoga bez čega se ne može u promociji juga – muzici.
Beogradski sajam turizma održan je pod sloganim “Odmor te čeka”. Na njemu je učestvovalo oko 1.200 izlagača iz 55 zemalja sveta. Sajam turizma posebno je važan za razvoj i promociju turističke ponude Srbije.